poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Ogródkowo

Hej ;)

Powracam z uśmiechem na twarzy i siłą do realizacji kolejnych pomysłów. Jakich pomysłów.. Noo obecnie to raczej innych niż zazwyczaj pokazywałam na blogu. Postanowiłam podzielić się z Wami moją pasją do ogrodnictwa :D

Zobaczymy czy Wam się to spodoba (czy ma jeszcze komu hehe), ale z pewnością będzie to dla mnie miłe doświadczenie.

Dziś kilka szybkich ujęć z mojego skromnego ogródka, którego tworzeniem tak na poważnie zajęłam się dopiero w tamtą jesień (zawsze działałam ile tylko mogłam, ale nie przypuszczałam, że osiądę tu na dłużej). Co pokażę Wam poprzez mój ogród? To, że wystarczą chęci, a potem..podpatrujcie naturę i się uczcie ;)


Moje bardzo skromne miejsce pracy - paleta jako półka ;) i rozsady (o tej godzinie jeszcze niezbyt oświetlone), które w tym roku były wysiane dość późno :( ale damy radę :P


Wcześniej nie dzieliłam się z Wami widokami mojego domu, "ogrodu" i tych okolic. Na poczatek mała namiastka:


Wiele potrzeba czasu i pieniędzy, by wszystko wyglądało tak jak bym chciała, ale najważniejsze to frajda jaką sprawia mi dbanie o to co mam.


Wiele brakuje temu miejscu do ideału, ale doceniam je pomimo jego wad - wolę od zatłoczonego miasta i mieszkania u kogoś na kawalerce ;)


Powyżej i niżej moje małe skalniaki, które założyłam z tego, co już było w ogrodzie (rok temu jesienią).


Uciekam na dwór i pozdrawiam serdecznie ;)

Viola

16 komentarzy:

  1. urocze miejsce :)
    ja pasjonatką ogrodnictwa nie jestem ;p ale pogrzebać w ziemi od jakiegoś czasu lubię i to nawet bardzo ;p
    także będzie mi miło zaglądać do Ciebie po jakieś rady i inspiracje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi to wciąga :P Zapraszam i miło mi :)))

      Usuń
  2. U mnie też nie wszystko jest tak jakbym chciała, czasu mało , a i funduszy skąd brać na to wszystko.
    Pozdrawiam serdecznie, będę zaglądać do Ciebie i trzymam kciuki aby wszystko się pięknie ułożyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej chyba fundusze blokują, bo samo zrobienie porządnej nawierzchni to niemały koszt, ale jakoś pomału ;) Trzeba być optymistą i brnąć w obranym kierunku krok po kroku (choćby malutkimi kroczkami).

      Usuń
  3. Su[per, super, gratuluję, ja też to uwielbiam. Kamień kocham, a u Ciebie jest fantastyczny. Pewnie, że będę zaglądać, a tymczasem ogródek mi zarósł jak chciał:-)))))) Powodzenia i chwal się koniecznie- to wielka frajda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kamulce wynoszę z ... ogródka :P u nas jest pełno kamyczków to je zbieram i rozrzucam po niedawno założonej krótkiej ścieżce ;) Dużą część mam od pewnego rolnika z pola, a kilka .. przytachałam z lasu :P

      Najlepsze są naturalne materiały. U mnie tego będzie dużo :)

      Usuń
  4. Fajnie, że jesteś:) a ogródek ma potencjał, bardzo fajne skalniaki:)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ma, bo obok jest las .. tylko jest coś co go szpeci - tj. sąsiedztwo (nie mam tu na myśli sąsiadów, tylko to co zostało w bezpośrednim sąsiedztwie wybudowane), ale na to nie mam wpływu :P więc cieszę się z tego co mam :)))

      Mam w planie uzupełnić je o inne roślinki ;)

      Usuń
  5. Hej, fajnie Violu, że wróciłaś. W ogródku grzebać uwielbiam, chociaż talentów w tym zakresie raczej wielkich nie mam. Ściskam :))) s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że sprawia to nam radość ;)

      Usuń
  6. No tego to się nie spodziewałam! Ale jak mówisz, najwazniejsze by Tobie to sprawiało frajdę:-) Ja z chęcia będę sledzić Twoje ogródkowe poczynania! Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto zna mnie osobiście.. To dla niego żadna nowość hehe :P Zawsze to lubiłam, ale teraz coraz mocniej się w to angażuję.

      Usuń
  7. Przecież to miejsce jest super! Pokazuj jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię skalniaki :-) Ślicznie u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń