czwartek, 12 grudnia 2013

Świąteczne karteczki się robią ;)

Witam po krótkiej przerwie ;)

Troszkę mi się zmieniły plany, ale to nic..pomagać bliskim chcę, więc nie traktuję tego jak negatyw :) Działam, by zdążyć z karteczkami (co roku to samo :O). Te najważniejsze dla dzieciaczków z MP mają być wesołe i takie nieco dziecinne ;) Miało być prosto, ale jakoś mi to nie wychodzi :P


Zdjęcia jak się teraz okazało (dopiero im się przyjrzałam, a kartki już w kopertach) niezbyt dobrej jakości..mam nadzieję, że wybaczycie ;) Ostatnio jakoś tak mi wszystko na opak wychodzi :P To te sztuki z haftami ;)

Kolejne miały mieć ten haft narysowany, ale stwierdziłam po zrobieniu pierwszej, że to jednak "nie to" ;)


Część karteczek ma charakter typowo "kobiecy / dziewczęcy", bo w końcu ta część trafi do małych księżniczek, to czemu nie pobawić się taką np. różową formą :D


Niestety po pewnym czasie stwierdzasz, że może warto zrobić pauzę, bo twoje wytwory są.. nazwijmy to po imieniu.. coraz gorsze :P


Już nadszedł czas pauzy xD

Hmmm.. a dlaczego warto tworzyć dla innych??


Takie słowa mnie.. wzruszają.. Tu zawisła karteczka od Iskierki :D Za którą bardzo Ci Natalio dziękuję!!! :)


Chwile, które radują me serce :))))

Hmmm.. Zmiana tematu :P Spójrzcie co znalazłam w Biedrze :D


Tego tam się nie spodziewałam :P

Dobra kuniec .. miejmy nadzieję, że jutro wyrobię się z drugą częścią karteczek ;)

Pozdrawiam serdecznie!!
Ach i dziękuję, że do mnie zaglądacie..jest mi miło Was gościć! :)
Viola :D

18 komentarzy:

  1. Wszystkie ą świetne i każda ma duszę! A najważniejsze wykonane ręcznie i prosto z serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam..tj., że może nie są idealne, ale robione z sercem i chęcią sprawienia radości drugiej osobie ;)

      Usuń
  2. Tez własnie siedze i dłubie kartki, nie wyobrazam sobie kupować gotowców:)Pozdrawiam i podziwiam za te haftowane kartki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie miałam się brać za kolejną porcję :P i już chciałam powiedzieć "eee tam kupię resztę, bo jeszcze muszę porobić inne rzeczy, a jutro do Poz. na uczelnie".. Ale nie! Biorę się do roboty! :D

      Usuń
  3. Piękne. Zdolne masz łapki Viola.
    Fajnie, że dałaś namiar na MP. Nie wiedziałam o tej akcji. Ja zwyczajowo wysyłam do maluchów z Domu Dziecka. W tym roku do 5-letniej Oliwki. Wcześniej kilka lat do nastoletniego Oskara - ryczałam jak bóbr, jak zobaczyłam jego pierwszy list do Św. Mikołaja, w którym napisał, że bardzo chciałby dostać .... żel do włosów i czekoladę. W tym roku już nie było go na liście dzieciaczków ... nie wiem dlaczego.
    Ps. znów rozpłakałam, jak sobie ten list przypomniałam :((((
    Ściskam mocno. s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak..ja mam czasem takie poczucie, że narzekam..a tam gdzieś ktoś na moim miejscu cieszyłby się z tego jak ja mam ;)

      Usuń
  4. Wesołe Twoje karteczki, dzięki za namiary.
    Dużo czasu wolnego życzę na lekturę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do lektury, to chyba ponownie sięgnę po poprzednie tomy ;) Bardzo lubię jego książki :D

      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Degrante- piękne są Twoje karteczki. Wymagają wiele cierpliwości przy tworzeniu. Nie poddawaj się, bo roisz cudeńka. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję .. czasem rzeczywiście mam ochotę powiedzieć: "a co mi tam, kupię".. Jednak działam :) Miło mi słyszeć takie słowa! :D

      Usuń
  6. Piekne te wszystkie kartuszki, ja szczesliwie juz wszystkie powysyłałam, chociaż ten punkt z listy mogę wykreślić ;)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) U mnie to często jakoś się tak wyyydłuuużaaa :)

      Usuń
  7. Takie kartki są najlepsze, niepowtarzalne, wyjątkowe, przepiękne !!
    Serdecznie i dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam ponownie :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze:) niezłu łup z tą książką:) lubię Biedrone!:d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi ja niektóre promocję lubię ;) Niekoniecznie wszystko :P (choć niektóre produkty królują bardzo często u mnie)

      Usuń