wtorek, 3 grudnia 2013

Plany i marzenia...

Hej :)

Dziś odbiegam od tematu świątecznego .. choć porządki itd. były :P Lubię oglądać wnętrza (takie zamiłowanie), taka forma relaksu..

Och.. nie wiem jak zacząć :P W każdym razie rozmyślam nad jednolitością mojego wyobrażenia o przyszłym domu.. Nie wiem czy to zabrzmiało logicznie :P Nieważne. Zawsze lubowałam się w skandynawskim stylu i vintage (takie elementy mogą się przewijać w każdym wnętrzu z tych).

Źródło: www.pinterest.com

Podobały mi się też lofty, ale wiedziałam, że nigdy w nim nie zamieszkam ;)

Źródło: www.pinterest.com

Jednak od kiedy korzystam z www.pinterest.com zauważyłam, że mam "ciągotki" nie tylko do tych dwóch, czy ew. trzech (jeszcze loft).. Dziś doznałam szoku jak zorientowałam się, że nawet te w stylu boho mi zaczynają odpowiadać! (ciekawy post, z dużą dawką inspiracji boho) :O Nigdy bym siebie o coś takiego nie posądziła, bo myślałam, że aż tak ekstrawaganckie połączenia nie są dla mnie :P

Źródło: www.pinterest.com

Takie delikatne boho :P co by was nie przerazić xD W fajnej jasnej formie.

Oczywiście gdzieś tam po drodze już się pojawiły inspiracje z wnętrz rustykalnych i takich zawierających w sobie elementy kultury ludowej.

Źródło: www.pinterest.com

Uwielbiam pastele, styl lat 50ych (i nieco dalej), a do tego dodatki, które "ożywiają" wnętrze...

Hmmm.. No własnie.. Czy nie za dużo tego? Czy jest możliwe zmieścić w jednym wnętrzu tak wile różnych "rzeczy"? Hah.. wepchnąć do jednego wora oczywiście można, ale co wtedy uzyskamy? Zawsze chciałam umiejętnie połączyć powyższe style, ale nie spodziewałam się, że znajdzie się więcej elementów układanki (z różnych puzzli :P). Zaczęłam szperać w internecie i doszłam do wniosku, że tym "moim" jest tak naprawdę styl eklektyczny (link prowadzi do bloga na którym znajduję dużo inspiracji).. Bo jaki? Sama nie wiem.. znawcą nie jestem :P

Źródło: www.pinterest.com

Siedzę i oglądam te wnętrza, przeglądam blogi.. Pomyślałam, że najlepiej będzie jak sobie spiszę na kartce, co tak naprawdę muszę mieć w moim przyszłym domu. Zawsze sądziłam, że mam już wszystko w głowie, ale.. Wiadomo lepiej jak masz coś na papierze ;)

Jestem pewna co do niektórych elementów układanki (od dawna). Tacy maniacy jak ja planują wystrój jeszcze przed tym, jak będą wiedzieć gdzie zamieszkają. Ja już na szczęście wiem, gdzie zamierzam się osiedlić.. Tylko remont jeszcze nie ruszył.. Dlatego planuję póki mam czas na to, bo jak się zacznie to już go nie będzie.

Na przykład chcę mieć ścianę, która będzie z cegły ;) a najlepiej taką imitującą rozwaloną. Nawet znalazłam dziś odzwierciedlenie mojej dziwacznej wizji:

Źródło: www.pinterest.com

Wiem też na pewno, że ściany mają być białe, by jak najbardziej rozjaśniły wnętrze.

Źródło: www.pinterest.com

Ciekawe jak u Was wyglądała przygoda z aranżacją domów. Czy też mieliście podobne dylematy? Może ja już taka myślicielka jestem i stąd to wynika :P haha (pewnie tak).

Uch.. na dziś wiem jedno na pewno: "Ten dom będzie jak najbardziej odzwierciedlał mnie i moich bliskich.. Będzie przytulny i przyjazny nam samym."

Na dziś tyle.. Nie będę Wam zdradzała wszystkich szczegółów.. Heh nie dlatego, że chcę budować napięcie (jakie tam napięcie :P).. Zanudziłabym Was na śmierć! :D Taki maniak ze mnie, że szok.

Źródło: www.pinterest.com

Dobrej, cieplutkiej nocy życzę ;)

Pozdrawiam serdecznie zaglądających!
Viola

P.S. Bardzo miło mi się pisało tego posta... Hihi naprawdę uwielbiam ten temat! :D

4 komentarze:

  1. Ja mam też tyle marzeń, że w życiu by się tego spełnić nie dało. Oczywiście białe ściany to też mój typ, tylko pamiętam, że jak ja byłam mała, to akurat białe ściany były idealne do rysowania, więc to raczej plan jak już dzieci wyrosną ;)) mój przyszły dom to byłby w większości retro z elementami skandynawskimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe .. No pewne rzeczy są nieuniknione, ale wiadomo..malujemy najtańsza farbą skoro może pójść na straty :P

    Z gustem mamy podobnie, choć u mnie większy rozgardiasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardzo podoba klasyka i chabby chic z elementami romantycznymi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elementy romantyczne tak, ale w umiarze ;) Ja widzę u siebie takie małe romantyczne akcenty, jak np. toaletka, czy jakieś lustro stylizowane na vintage, itp. Heh a jak bd to zobaczymy! :D

      Usuń