poniedziałek, 9 grudnia 2013

Domkowe radości :)

Witam serdecznie :)

Dziś spotkały mnie małe radości .. ale takie najlepsze ;) Dotarły do mnie spodziewane i nie (:D) przesyłki:


Od Marty dotarły piękne chusteczki, a do tego słodkie reniferki :) dzięki! Jednak co mnie ucieszyło najmocniej: dostałam przesłodką karteczkę od Krzysia :)))))))


Dziękuję z całego serca! Doceniam bardzo takie podarki, bo lecą od osób, które niekoniecznie zawsze mogą sobie pozwolić na to by odwdzięczyć się wysłaniem listu / kartki. Japa się cieszy na widok takich rzeczy :D

Już stanęła dumnie obok moich 3 domków:


Wykonałam je na podstawie tego wzoru. Do wyboru miałam ich wiele, bo pojawiają się tu i ówdzie co jakiś czas :) Te zrobiłam ze zwykłego bloku technicznego A4. Wyszły wielkością idealne na jeden podgrzewacz.


Nie trudźcie się jednak i ułatwcie sobie pracę ;) odrysowując od "pierwszego egzemplarza" kolejne:


Powstanie Wam coś takiego.. Uzupełniacie o brakujące linie i macie gotowy domeczek do wycięcia ;) Oczywiście samymi nożyczkami sobie nie poradzicie (wycięcie okienek).


Jak perfekcyjnie zaginać papier już pisałam (tak..to też można robić jak "perfekcyjna Pani Domu" :P) przy okazji tego posta.

To o wiele tańsza alternatywa dla (na przykład) takiego domku:

Źródło: www.pinterest.com

Nad czym obecnie działam? Kartki, karteczki :P Trzeba już zacząć je wysyłać skoro mają dotrzeć na święta ;)

Te dla dzieciaczków z MP będą ozdobione wzorem, który jest motywem przewodnim konkursu na który chciałam zgłosić właśnie te karteczki.. Dlaczego chciałam.. Hmm.. Bo nie wiem czy zgłaszać coś podobnego, do tego co już zostało zgłoszone - piękna karteczka ozdobiona tym motywem.


Dotarły do mnie hafciki od przyjaciółki :) Dziękuję ci za pomoc! :))) W sumie zdołałyśmy zrobić ich naprawdę niewiele (dwa jeszcze czekają na dokończenie), bo były dla nas (początkujących) trudne. Często musiałyśmy robić gwiazdki od nowa, bo pod sam koniec okazywało się, że po drodze popełniłyśmy jakiś niewybaczalny babol ;/ Bywa :P


Wszystko potrzebne do wysłania karteczek już mam, więc działam :D Kilka wcześniej zrobionych karteluszek już trafiło do kopert:


Koperty zaadresowane, znaczki naklejone. Wypisuję życzonka :)


Jutro będę działać z resztą karteczek, które również ozdobię motywem konkursowym :D z tym, że po prostu narysowanym :P

Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam miłego wieczorku ;)
Viola

10 komentarzy:

  1. Ho, ho ja ci tu widzę kolejną porcję konkursowych prac:) Śliczności a prezentów gratuluję serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tj. jak wyślę swoją wersję nie bd to swego rodzaju nietaktem? :P

      Usuń
  2. Ty to z kartkami idziesz w ilości hurtowej widzę?! Wow. Szacuneczek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i hurtowej, ale na pewno nie tak piękne jak co u niektórych ;) Jednak i tego kiedyś się nauczę :) (heh mam nadzieję :P)

      Usuń
  3. Twoje hafty są cudowne, więc zgłaszaj się czym prędzej! I Twoje są na prawdziwej kanwie, wiadomo, że nie zajęło to chwili, liczy się pomysł!!! Inne cuda, które pokazujesz też są fantastyczne, zostaję u Ciebie na dłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj dziękuję za tak miłe słowa :) Tylko pamiętaj, że część z nich to praca mojej przyjaciółki ;)

      Do rozgoszczenia zapraszam serdecznie! :D

      Usuń
  4. Violu Ty tego masę robisz...podziwiam Cię..mi z ledwością 3 karteczki chciało się zrobić (zabrakło weny)
    Naprawdę pięknie Ci to wychodzi:)
    Pozdrowionka
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale dziś akurat plany się zmieniły i karteczek nie robię.. Hmm.. Nom jakoś to nadrobię :P

      Usuń
  5. Ale tu fajnie :) super domek!!!

    OdpowiedzUsuń