niedziela, 10 listopada 2013

Zimowy akcent świetlny

Dziś mnie już na serio dopadło (chyba za wcześnie :O) świąteczne nastawienie :)

Wyciągnęłam lampki  zaczęłam je przeglądać i tak jakoś zawisły w moim biurze / garderobie (?? - jedno i drugie :P):


Inspirują mnie takie efekty świetlne:

Źródło: www.pinterest.com

Źródło: www.pinterest.com

Źródło: www.pinterest.com

Źródło: www.pinterest.com

Wykonanie baaaaaardzooooo proste, a jaki efekt :D

A tutaj więcej inspiracji o podobnej tematyce:
A dla dociekliwych -  cotton ball DIY :D

Już chcę święta..nie tylko dlatego, że są miłe... Wtedy w końcu wszyscy jesteśmy razem :)
Violetta

8 komentarzy:

  1. Wcale nie za wcześnie:-) Jak dla mnie światełka mogą być cały rok! Fajne inspiracje-szczególnie to z klatką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie zaczynam rozmyślać czy nie pozostawić tych lampek na lustrze na cały sezon ;)

      Usuń
  2. Zaraziłaś mnie swoim lampkowymi inspiracjami i teraz nie wyobrażam sobie świąt bez takiego akcentu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste i szybkie wykonanie, a to ważne w natłoku robót domowych ;)

      Usuń
  3. Dobrze, że to już święta:) Strasznie miło popatrzeć na takie zdjęcia. Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lampki nie tylko w okresie świątecznym! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale własnie mało ich mnie w takiej formie jakiej bym sobie marzyła .. ale z czasem ;)

      Usuń