niedziela, 10 listopada 2013

Zakupowe marzenia IKE'owe..

Każdy ma jakieś marzenia..mniejsze i większe. Każdy także po cichutku marzy, że kiedyś sobie kupi "to" lub "tamto".. Tacy maniacy jak ja maja długą taką listę :D Ja tylko co jakiś czas wykreślam kolejne pozycje z owej listy, bo "W sumie po co mi to." itp. Hmm...ale czy warto rezygnować z marzeń? :)

Moja przydługa lista w części jest zapełniona przedmiotami z sklepu IKEA. Lubię tą sieciówkę, choć dostrzegam również jej wady ;) Meble są proste i funkcjonalne. Czasem oczywiście wolę coś bardziej wyszukanego, ale czy nasz dom musi być cały wymuskany.. nie chyba nie. Wole coś na pograniczu luzu, w nieco skandynawskim stylu. To odnajduję w tym sklepie. Już od dłuuugiego czasu chodzi mi pogłowie ta sofa:

Źródło: www.ikea.com

Własnie taka - biała...hmm niepraktyczna, ale co z tego :P Czy wszystko musi być praktyczne ;)

Dlaczego nie warto rezygnować z marzeń? Bo niektóre się spełniają..tak jak moje o tej lampce:

Źródło: www.ikea.com

Muszę Wam przyznać, że po czasie okazała się niezwykle praktyczna! Najlepiej mi się przy niej haftuje - światło jest mocne, czyli moje niedowidzące oczy się nie męczą ;) Poza tym lubię ją za klimat jaki wprowadza do mojego pokoju:


Dlatego warto nie rezygnować z marzeń! Przecież kiedyś mogą się spełnić :)

Mnie już łapie świąteczny klimat .. zamarzyły mi się pierniczki i inne pyszności :D Takie foremki co to z nich można zrobić ciekawe ciacha .. Mmmm.. Ach te marzenia.

Pozdrawiam cieplutko
Violetta :) 

2 komentarze:

  1. na sofę zawsze można coś narzucić:) aaa masz mopsa :) ja dostane swojego dopiero na 30 urodziny od koleżanki, ale prawda jest taka, że oszalałam na punkcie tych psów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie ;)

      Ja nigdy bym nie przypuszczała, że będę mieć psa tej rasy (choć styczność z nimi miałam od dawna), ale jak stałam się właścicielką tej suczki to uważam je za bardzo śmiechowe i naprawdę cieszę się, że jest taki jaki jest (choć wszyscy się śmieją, że wygląda jakby ktoś go rąbnął w pyszczek :P) :)

      Usuń