poniedziałek, 18 listopada 2013

Wspieraj lokalny rynek .. ale z głową :P

Hej :)

Dziś miałam nadzieję zaprezentować Wam skończoną karteczkę dla Natalii, ale .. nie mogę, bo .. zabrakło mi muliny ;/ To jednak nie byłoby problemem, gdyby nie fakt, że miała być w miejscowym sklepie już w piątek .. Tak to właśnie chciałam wesprzeć "lokalny rynek" :P


Ale narzekactwo z tego wyszło .. uch nie miało to aż tak brzmieć .. po prostu jestem nieco rozczarowana. Niestety nie tylko o tą jedną rzecz chodzi, bo przecież jeszcze muszę dokończyć (w końcu) haft dla "maluczkiej osóbki w rodzince":


Tu zostało mi duuuuużooooo, ale nie jestem w stanie siedzieć cały czas i haftować .. można ... nieważne .. fioła dostać ;) bo co za dużo na raz, to niezdrowo :P I tak próbuję dać radę, ale chyba to już pewne, że do piątku nie dam rady z powyższym projektem (nie dość, że dużo do roboty, to tej muliny nie kupiłam, co mi brakuje). Będę musiała stworzyć karteczkę, a to podarować później :(

Dla Iskierki pozostało mi do skończenia bardzo niewiele, bo tylko tło:


później trafi na karteczkę rocznicową ;) Korzystałam z tego wzoru.

A tak przy okazji - tutaj haftowałam 3, a nie 2 nitkami muliny, jak w przypadku wcześniejszego projekciku. Myślę, że tak wygląda lepiej, bo nie widać kanwy. A Wy co o tym sądzicie?

Zużycie ilości muliny rośnie, ale chyba nie warto na pewnych rzeczach oszczędzać ;) jak już się przekonałam. To samo odnosi się do kanwy i teraz wiem, że lepiej kupić droższą i lepszą. Póki co działam na obecnej.

Taki post - nic .. bo w sumie to nic, tylko hafty i hafty mi w głowie .. noo troszkę też o świętach myślę :P

Z nadzieją na nagły przypływ turbo doładowania w tworzeniu zamierzonych projektów pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających :D

Violetta

P.S. Jeśli widzicie błędy w moim haftowaniu, to bez zdziwienia, bo ja dopiero zaczęłam z nim przygodę ;)

10 komentarzy:

  1. Masz talent koleżanko do tego dziergania:)
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh do talentu to mi daleko, ale po prostu jakoś mi przypasiło (w przeciwieństwie do robienia na drutach .. ech :P) :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Działam, działam :) (nooo z małymi przerwami :P)

      Usuń
  3. Podziwiam, jak nawet nie przyszyję guzika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam nie przesadzaj .. nie rób z siebie takiej "nicnieumiącej" ;) Każdy COŚ umie (tylko o tym nie wie :P) A haft krzyżykowy akurat nie jest trudny, tylko pracowity ;)

      Usuń
  4. Heheh ciekawe czy karta przelozona do tel.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu mnie masz .. telefonik w prezencie dostałam, a czasu przełożyć karty nie mam :P

      Usuń
  5. Pracochłonne zajecie, ale warte zachodu.
    Prezentuje sie pieknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pracochłonne :P ale takie prace lubię :D

      Usuń