środa, 6 listopada 2013

Spóźnione życzenia

Hej :)

Święta i wszystko co z nimi związane (czyli spotkania z rodziną) tak mnie wyłączyły, że teraz nadrabiam "zaległości".

W niedzielę świętowaliśmy imieniny Huberta i w związku z tym wysyłam karteczkę do Hubercika:



Natomiast dziś wypada dzień w którym dokładnie 4 lata temu do MP dołączył Maciej ;)



W tle moje krzyżykowanie dla owego nowego człowieczka w rodzinie :)


Przeglądając www.pinterest.com natrafiłam na to xD Uch.. Jakoś patrzę się na swoją Fifi i ...


uciekamy lulu spać :P

Pozdrawiam serdecznie odwiedzających, których wizyty niezmiernie mnie cieszą ;)

2 komentarze:

  1. Violu masz talent do robienia fajnych karteczek:) Ja planuję już jakie zrobię świąteczne kartki dla najbliższych:) A tym czasem powolutku zaczynam szaleć z ozdobami świątecznymi:):) Zapraszam na nowy post, może sama spróbujesz pomysłu z choineczką:)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana .. mam nadzieję, że Ty i wielu innych zauważy to co chcę pokazać na blogu - nie trzeba być artistiko uzdolnionym, wystarczy spróbować (efekty zawsze inne .. kwestia najczęściej wprawy) :)

      Z pewnością zajrzę :D Tylko ja jeszcze nie zaczęłam nic na święta robić, prócz haftowania krzyżyków :P Heh .. zaczynam czuć, że czas i na to :)

      Usuń