piątek, 29 listopada 2013

Mikołajkowe Mikołaje ;)

Witam serdecznie :)

Własnie zakończyłam produkcję tegorocznych kartek mikołajkowych. Tak to już ten czas! :D Mikołajki tuż, tuż.. Jakże się cieszę, że rozpoczną się te przygotowania świąteczne :) Uwielbiam to!

Jutro Mikołajkowe Mikołaje w ilości prawie 100 sztuk (:O tak aż tylu) ruszą w świat :D


Większość trafi do dzieci z Marzycielskiej Poczty, a reszta do bliskich i rodziny ;)

Skąd Mikołajkowe Mikołaje? Z opakowania prezentu :P Nigdy nie wyrzucam bezmyślnie opakowań ;) Niegdyś wycięłam z jednego ten motyw i strasznie mi się spodobał. Już od kilku lat te Mikołaje przewijają się w moich kartkach. Można je prosto przenieść na kartkę - po prostu odrysowując kontury, a potem uzupełniając:


Jutro biorę się za adwentowe kalendarze :D Pomysły są już w głowie, teraz tylko trzeba je zrealizować :) 

Tymczasem prezentuję Wam kolczyki, które dotarły w ekspresowym tempie z Szafy Koralowej:


Słodkie co nie??? :)))

A ja straszliwie chcę mieć aktualny numer Werandy Country :D Och ta okładka! Coś w sam raz na moją aktualną fascynację ;)

Hihi ale jestem szczęśliwa, że udało się wykonać misję Mikołajkową (nooo jeszcze tylko na pocztę :P)

To do jutra!

Pozdrawiam Was cieplutko :D
Violetta

9 komentarzy:

  1. Domyślam się dlaczego okładka Werandy Country Ci się spodobała:):) Jejciu Ty to wyznaczasz sobie cele, karteczki wyszły superowo, jest ich masę:) Ciekawa jestem Twojego kalendarza, mój właśnie zawitał na blogu:)
    Pozdrawiam cieplutko i ściskam:):)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że blogujemy jednocześnie :P

      Usuń
    2. Też to zauważyłam:):):)

      Usuń
  2. ja chce takie bombki jak na okładce magazyny !!
    p.s. tylu kartek jeszcze nigdy nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :P Tak to u mnie przed świętami bywa xDD Tylko co roku chyba ich coraz więcej jest :O

      Usuń
  3. napracowałaś się, pięknie :))
    magazyn zaraz luknę, bowiem bardzo lubię ;)
    pozdrawiam Cię i jeśli można, rozgoszczę się u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och zapraszam :) Miło mi będzie Cb gościć :)

      Usuń
  4. Wiecej karteczek bo wiecej znajomych przybywa hehe
    Natalia pozdr.

    OdpowiedzUsuń