środa, 27 listopada 2013

Kolejne karteczki z cyklu: pokoloruj mnie :)

Hej :)

Dziś mała porcyjka karteczek dla dzieciaczków :D

Pierwsza stworzona dla Oliwierka z okazji jego "rocznicy" na MP:



Druga imieninkowa leci do Kasi:



Ostatnia dla Natanaela z okazji urodzin:



Dzisiejszy dzień dobrze się rozpoczął :D Przyszły wyczekiwane przesyłeczki ;) m.in. biżutki od Joanny:


Moja radość była tym większa, że w gratisie dostałam piękną bransoletkę :) z zabawną małą muffinką ;) Dziękuję! :D

Wesoło pozdrawiam Was i życzę równie udanego dnia!
Violetta :)

P.S. Zapomniałabym się pochwalić!!! Szczęście się ostatnio mnie trzyma. Wygrałam te kolczyki! :D Zawsze podziwiałam prace Moniki i udało mi się zdobyć właśnie jej słitaśny wytwór :)

2 komentarze:

  1. Karteczki piękne, ale mnie urzekło Twoje pisma- kto dziś tak pisze- gratuluję!!!!
    Choć uczę matematyki, bardzo zwracam uwagę na pismo i żal mi, że nie ma w programach szkolnych kaligrafii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się śpieszę to tak ładnie to nie wygląda :P hehe

      Ale jakbym miała taki przedmiot to na pewno bym uczęszczała chętnie ;)

      Usuń