środa, 20 listopada 2013

Kartki tworzone z sercem .. choć bez fajerwerków

Hej :)

Dziś się uśmiecham do Was pomimo nurtującego mnie poczucia, że tak wiele chcę zrobić, a tak niewiele mogę / mi się udaje .. Jednak robię to z sercem ..

Długo tworzona karteczka dla Natalii w końcu ukończona .. jednak fajerwerków nie ma (gdy goni czas, to nic mi nie wychodzi):


Haft stworzony na podstawie tego wzoru o czym wspominałam w poprzednim poście (mulinę mam nareszcie :) udałam się po nią do pobliskiego miasteczka ...) Chciałabym sprawić radość Mukolince :)

Tu środeczek ...


Z fb dowiedziałam się, że Alicja rozpoczyna cykl chemioterapii .. To jest jedno z najgorszych, co może spotkać ludzi, a zwłaszcza dzieci .................... Dlatego śle tę karteczkę dla niej:


Rysuneczek na podstawie tej grafiki.


Przy okazji zapraszam Was do licytacji na rzecz Ewunii. Do kupienia są szaliki Legii .. myślę, że może być to świetny pomysł na prezent pod choinkę dla jakiegoś fana ;) Więcej o Ewci tutaj.

I tak o to wszystko na dziś .. ja mykam dalej walczyć z igłą i nitką ..

I tak jakoś z mieszanymi uczuciami .. bo sama nie wiem .. czy ktokolwiek zwraca uwagę na tą zakładkę Wspieram? Mam nadzieję, że jaką duszyczkę przekonam do wspierania innych .. a może naiwna jestem?

Pozdrawiam serdecznie
Violetta

2 komentarze:

  1. Violuś masz piękne serce i dziękuję ci bardzo:)
    kartka doszła do mnie i jest przepiękna:)
    jesteś mega kochana buziaki :*

    OdpowiedzUsuń