sobota, 19 października 2013

Urodzinki Kuby z MP

Trzeba rozchulać zakładkę "Wspieram" ;) Zacznę od przedstawienia Wam radosnego chłopca - Kuby, którego profil odnajdziecie na stronie Marzycielskiej Poczty.

Kilka lat temu odnajdując tą przecudowną stronę w sieci byłam zachwycona pomysłem, by wspierać chore dzieci pisząc do nich listy / wysyłając kartki. To niedrogi, prosty gest, który sprawia im szczerą radość. Dopiero po jakimś roku od jej odnalezienia odważyłam się zacząć korespondować. Pierwszym dzieciaczkiem do którego napisałam był właśnie Kuba ;)

Wysyłanie kartek wciągnęło mnie na całego, choć miałam kilka przerw (których żałuję :( ), to od jakiegoś czasu powróciłam do tego przyjemnego zajęcia. Zachęcam Was do spróbowania...może i Wam się to spodoba :)

Na stronie odnajdziecie profile wielu dzieci, które trafiły tam z powodu najróżniejszych chorób. Każde ma inną historię, inny charakter, ale wszystkie mają jednakową radość z każdej koperty przynoszonej przez listonosza :D

Ja dziś własnie skończyłam kartkę dla Kuby, która niedługo do niego pomknie ;)


Tutaj środeczek:


I tył :P


Na moim biurku panuje nieład, gdyż aktualnie mam "wenę", a podobno chaos sprzyja twórczym działaniom :P

Na tym kończę i kontynuuję moje rozpoczęte misje :D

Violetta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz