poniedziałek, 21 października 2013

"Rocznicowa" kartka

Hej :)

Dziś do kolejnej osoby ze strony Marzycielska Poczta powędrowała karteczka :) Tym razem okazją były 3 lata od momentu pojawienia się tej osóbki na portalu.

Choć na profilu Oliwii ostatnio jest cichutko, to mam nadzieję, że przesyłka ją tym bardziej ucieszy :D

Kartka jest skromna:


Standardowo środeczek:


Poza tym działam w kierunku nieco odmiennym :P Dziś postanowiłam zrobić porządek z moimi szpilkami, których fioletowy kolor do niczego mi już nie pasuje, a poza tym ... znudziły mi się w takiej formie xD


Zaczynam się trochę bać co z tego wyjdzie, ale z drugiej strony i tak miały iść w odstawkę, więc jak coś nie pójdzie po mojej myśli to cóż .. bywa :P Niedługo efektami się pochwalę .. no chyba, że nie będzie czym.

3majcie się .. ja mykam działać ;)

Hmmmm... Chyba jutro wezmę się za pieczenie ciasteczek ;)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam twoje kartki:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu to dla mnie duży komplement, bo nie są zbyt wyszukane :P

      Usuń