wtorek, 22 października 2013

Recyklingowe dodatki do kartek okolicznościowych

Kolejne kartki gotowe :) Jutro polecą do Szymona i Natalii, kolejnych dzieciaczków z MP.

Karteczka dla Szymcia (w linku blog na którym dowiecie się więcej o nim) prezentuje się tak:


Środeczek:


"Szymonowa" kartka jest z okazji imienin i na jej przykładzie pokażę Wam, że można niskim kosztem zrobić dodatki zdobiące kartkę okolicznościową ;)

Ciekawi mnie czy ktokolwiek z Was wpadł na to, że okładkowy wiatraczek jest zrobiony z .. zawieszek z herbaty ekspresowej xD Taki recykling ;)


Pomysł odnalazłam w sieci już daaaawnoooo temu, ale niestety nie mam linka :( Pokaże Wam jednak jak tego dokonać ;)


Kiedy już nazbieracie zawieszki w interesującej Was ilości :P to bierzecie się za ucinanie ich brzegów w ten sposób:

Następnie zginacie je "wg przekątnej":




Kolejnym krokiem jest zagięcie w sposób pokazany poniżej jednego brzegu (na zdjęciu powyżej jest to ten brzeg z tyłu):



Tak postępujemy z każdą zawieszką (brzmi strasznie :P hehe), a więc jest to zajęcie dla cierpliwych ;)

"Wiatraczek" tworzymy odpowiednio sklejając ze sobą kolejne elementy:


Klej nakładamy na brzeg cienką linią (najlepiej nadaje się do tego zwykły klej "Magic" z aplikatorem, który znajdziemy praktycznie wszędzie):


Ja na swój "wiatraczek" / "gwiazdę" (zależy kto co widzi :P) zużyłam 11 elementów:


Który z tyłu powinien wyglądać tak:


Mój aktualny zapasik xD



Poza tym w celu zdobienia kartki użyłam zniszczonej podkładki, której "drewienka" doskonale przydają się do ozdabiania kartek:


Potem obszyłam kartkę resztkami muliny i wełny:


Jednym słowem "nic się nie może zmarnować" :)


Dzięki za odwiedzinki i dobrnięcie do końca tego przydługiego posta .. hehe.

Violetta ;)

2 komentarze:

  1. Violu widzę że wysyłasz do mojego miasta karteczkę:) jak fajnie widzieć coś co się zna na blogu koleżanki:) chłopczyka niestety nie znam ale miasto tak i to bardzo dobrze, całe życie w nim mieszkam:) Bardzo szlachetne jest to co robisz..Karteczki rewelacyjne i ciekawy pomysł z tym recyklingiem - super!:)
    Pozdrawiam ciepełko
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi jaki zbieg okoliczności ;)

      Może kiedyś wyślę jakąś do Ciebie kartkę :D nommm tylko samo miasto nie wystarczy :P

      Usuń