sobota, 19 października 2013

Przemyślany powrót ;)

Hejka Wszystkim rozbitkom na tej niemalże bezludnej wyspie :P

Ostatnio postanowiłam odłożyć blog .. myślałam, że jeśli nie robię czegoś dobrze, to nie ma sensu w ogóle tego robić ... Jednak czy takie myślenie jest sensowne? Przecież tak wiele w naszym życiu może być ciekawe lub inspirujące, choć nie jest "perfekcyjne".

Moje plany się zmieniły ;) Myślę, że czas najwyższy skończyć z sztywnym planowaniem i zacząć robić to, co w "duszy gra". Koniec z odkładaniem wielu rzeczy (w tym prowadzenia bloga), tylko dlatego, że wydaje mi się to niezbyt dopracowane.

Musiałam ponownie wsłuchać się w siebie by przypomnieć sobie swoje motto życiowe:

Czas przeznaczony na życie jest niczym.
Czymś jest dopiero to, co człowiek zrobi z owym czasem.
Sami musimy nadać swemu życiu sens,
gdyż sens ów nie towarzyszy życiu automatycznie.

Choć już dawno poczułam, że błędnie dążę do tego by wszystko robić jak najlepiej, to jednak nadal tkwiłam w tym błędzie. Czas na zmiany ;)

Całe życie czegoś nowego się uczymy i zmieniamy się. Życzę Wam pozytywnych zmian w życiu, takich by stawało się ono coraz lepsze :D

Pozdrawiam!
Violetta :)

2 komentarze:

  1. Violu trzymam za Ciebie kciuki:) Ja też bardzo długo zwlekałam z założeniem swojego bloga, teraz pomimo (póki nie wrócę do domu) mojej małej aktywności na nim uwielbiam go i już nie wyobrażam sobie czegoś zrobienia i nie podzielenia się tym z Wami;)
    Pozdrawiam cieplutko
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wsparcie ;)

      Myślę, że potrzebowałam czasu na przemyślenia i teraz już pójdzie z górki (ten czas uświadomił mi, że jednak blog to coś dla mnie) :D

      Usuń