niedziela, 20 października 2013

Imieninowa kartka ze szkatułką w tle

Dziś pochwalę się Wam moją nowa kartka, która dziś obdaruje moją ciocię ;)

Jestem z niej o tyle zadowolona, że zrobiona została z kilku rzeczy które dostałam w prezencie (miło mieć bliskie osoby, które obdarowują Ciebie tym, z czego możesz później zrobić prezent komuś innemu). Początkowy zamysł był odmienny, ale po wielu kombinacjach ostatecznie wygląda ona tak:


Tutaj wnętrze:


Spostrzegawczy zauważą, że po lewej kokardka leży - odpadła :P Nawet najsilniejsza taśma dwustronna zawodzi.

Tytułowa szkatułka w tle jest w trakcie obróbki (kolejny prezentowy przedmiot do metamorfozy). W efekcie ma być obklejona różyczkami metodą decoupage. Uwielbiam motyw róż na niebieskim tle :)


O takie jak na przykład tutaj:

Źródło: Groszkowa
Albo tu :)

Źródło: Groszkowa

A wy jakie motywy uwielbiacie? :)

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli!
Violetta

2 komentarze:

  1. Czekam bardzo na róże na niebieskim:) Cudny kuferek na biżuterię, przynajmniej ja tak to widzę:) Pozdrowienia zdolna rączko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełeczko na biżuterię już jest ;) (prezent na urodzinki :D)
      Miało być pudełko na drobiazgi od maszyny do szycia, ale ... dziś już zmieniłam koncepcję ;) Hehe ... jutro biorę się do działania!

      Usuń