poniedziałek, 15 lipca 2013

Zaskakujące wyróżnienie :P

Dziś post bez inspiracji, ale w ramach pochwalenia się :D


Około tydzień temu Anja nominowała mnie do wyróżnienia Liebster blog, co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło. Dziękuję :)

Hmmm... Część z Was nie wie "o co kaman" ... hehehe ... sama nie ogarnęłam na początku :P
To takie wyróżnienie od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Teraz odpowiadam na 11 pytań, po czym nominuję 11 blogów i zadaję im pytania. Możemy się pobawić, czemu nie ;)

W takim razie ... let's do it! xD

Pytanka i odpowiedzi ;)

  1. Ulubiona forma handmade?
    Najczęściej kombinuję z cardmaking'iem, ale to na chwilę obecną :P
  2. Książka czy film?
    Wolę książkę, ale film jest czasem równie dobry i wskazany w towarzystwie ;)
  3. Jakie kwiaty lubisz?
    Uwielbiam kwiaty polne.
  4. Jaki rodzaj muzyki lubisz?
    Lubię latynoskie klimaty, ale często słucham house.
  5. Vintage czy współczesność?
    Vintage z pazurem nowoczesności.
  6. Szpilki czy baleriny?
    Szpilki, bo podkreślają kobiecość (ponadto przy moim wzroście ... są wskazane :P).
  7. Kawa czy herbata?
    Smaczne latte zawsze mile widziane :)
  8. Wielkanoc czy Boże Narodzenie?
    Boże Narodzenie, bo jest dla mnie bardziej klimatyczne.
  9. Lato czy zima?
    Uch ... wiosna najlepsza, ale jak mam wybierać, to zdecydowanie lato!
  10. Samochód czy rower?
    Rowerek na pierwszym miejscu, pomimo uwielbienia do jazdy autem.
  11. Co najbardziej lubisz piec?
    Uwielbiam piec słodkości, a najbardziej ciasteczka.

Blogi warte uwagi - moje nominacje :D

Teraz ta trudniejsza część ... blogi, które nominuję ze względu na estetykę i treść, która jest bliska memu sercu lub po prostu ciekawa ;) Wybierałam przede wszystkim te blogi, które nie są jeszcze "popularne" :)
  1. www.beeeeehappyyyy.blogspot.com
    Ta stronka zawiera nieco inspiracji, przepisów i szczyptę optymizmu.
  2. www.paulinazuraw.blogspot.com
    Coś dla miłośników fotografii, które według mnie są naprawdę niezłe.
  3. www.5fingersshop.blogspot.com
    Jeśli dekorujesz dom lub szukasz biżuterii, to zajrzyj tutaj.
  4. www.teaatfiveoclock.blogspot.com
    Ciekawie zapowiadający się projekt rozpowszechniania wiedzy o języku angielskim, pomoc dla samouków.
  5. www.starapracownia.blogspot.com
    Hand-made w ładnym wydaniu.
  6. www.alicepodrugiejstronielustra.blogspot.com
    Zaczynasz przygodę z szyciem? Ten blog może być przydatny.
  7. www.addictedtocraftsblog.blogspot.com
    Blog pełen dekoracyjnych inspiracji.
  8. www.aleksandra-sz-szyje.blogspot.com
    Kolejny blog z serii szyciowych. Tu znajdziecie szczegółowe posty "krok po kroku".
  9. www.malina-art.blogspot.com
    Tematyka: cardmaking, która jest ładnie opracowana.
  10. www.gu-tworzy.blogspot.com
    Inspirujące posty dla polepszania naszego otoczenia i codziennych chwil.
  11. www.pchlapchle.blogspot.com
    Póki co początek, ale kulinaria zapowiadają coś smakowitego.
A tu łamigłówka dla Was xD Pytania, pytanka :)
  1. Jakim jesteś typem człowieka: podróżnik czy domownik?
  2. Co najbardziej poprawia Ci humor?
  3. Co lubisz robić w wolnych chwilach?
  4. Gonisz za modą, czy jesteś niewzruszona na nowinki?
  5. Jaki jest Twój ulubiony kolor / kolory?
  6. Jaką sztukę podziwiasz bardziej: klasyczną, czy współczesną?
  7. Co jest Twoją "mocną stroną"?
  8. Leniwy czy aktywny relaks?
  9. Jaką wartość cenisz najbardziej w drugiej osobie?
  10. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na wakacje?
  11. Optymista, czy realista?
Mam nadzieję, że pytania nie są zaskakująco trudne :P


Życzę osobom prowadzącym powyższe blogi powodzenia i uśmiechu na Twarzy ;)

Pozdrowionka!

12 komentarzy:

  1. Witaj !
    Dziękuję za przyznaną mi nominację , bardzo mi miło :) Odpowiem jutro na zadane pytania i przyjrzę się Twojemu blogowi :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Viola za tak miłe wyróżnienie:) w chwili wolnej z wielką chęcią wezmę udział w zabawie:)
    Pozdrawiam i gratulacje za Twoje wyróżnienie:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie, bardzo mile mnie zaskoczyłaś. Jak tylko znajdę chwilkę czasu, na pewno odpowiem na pytania 8)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama również byłam zaskoczona swoim wyróżnieniem :P

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, to bardzo miłe i motywujące :) Na pewno będę częściej tu zaglądać, styl skandynawski mi również jest bardzo bliski :) Pozdrawiam! Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, wszyscy dziękują i ja również :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń