poniedziałek, 8 lipca 2013

Drewno na pierwszym planie

Chyba każdy z nas lubi naturę ... kojarzy się z relaksem, spokojem ... Własnie temu służą nasze domy / mieszkania, dlatego warto spróbować wprowadzić jej elementy do naszego zacisza. Mnie urzeka drewno, które wprowadza ciepły klimat do pomieszczenia. Ponadto jest jedyne w swoim rodzaju, bo nie ma przecież dwóch takich samych kawałków drzewa. Dziś pokażę Wam nieco naturalistyczne użycie tego materiału w naszych czterech kątach ;)

Większość kojarzy drewno jedynie jako przetworzony produkt, nie biorąc nawet pod uwagę jego pierwotnej formy. Szkoda, bo to ciekawy i niedrogi sposób na wyjątkowe wnętrze. Wystarczy na przykład kawałek pniaka, który służy jako stolik.

Źródło: pinterest

Można również uczynić z drewna czysto dekoracyjny element:

Źródło: pinterest

Mnie najbardziej podoba się brzoza. Zastosowałam ten materiał u siebie, jako element dekoracyjny:


Urzekająca jest dla mnie własnie ta prostota :)

Drewno może stanowić praktyczny element wyposażenia wnętrza, jako półka, wieszak lub ... balustrada.

Źródło: pinterest

Pokażę Wam jak inni potrafią użyć "natury" dla zmiany swego otoczenia:
twojediy.blogspot.com - lampki ogrodowe
lub
twojediy.blogspot.com - wakacyjna ozdoba

Więcej inspiracji (nieco w klimacie świąt bożego narodzenia):
my-grey-home.blogspot.com - drewniane dodatki

Zainspirowani?

;)

P.S. Z jakim stylem kojarzy Wam się takie zastosowanie drewna? Mi bardzo ze stylem skandynawskim :)

2 komentarze: