czwartek, 11 lipca 2013

Deko w letnim klimacie

Uległam ogólnej atmosferze wakacji .. morze, plaża .. Hmm... To wszystko nie musi być tylko tam .. gdzieś, dalej .. można przenieść ten klimat do domu :)

Oglądam blogi i jestem zachwycona, jak cudnie niektórym udaje się uzyskać efekt "morskiego kurortu". Czasem wystarczy tylko kilka muszelek... Zastosowałam u siebie małą dekorację, ale być może później będzie więcej ... zobaczymy ;)

Na początku musiałam się uporać z rozplątaniem tej "sieci rybackiej" :P


W międzyczasie zdecydowałam się wykorzystać moją pamiątkę z pierwszych wakacji (pierwszych prawdziwych wakacji) ;)


Tajemnicza butelka po piwie, zawierająca piasek i malutkie muszelki. Zawartość nadała się idealnie jako baza pod świeczkę. Dorzuciłam kilka większych muszelek i "szkiełek" zdobytych podczas nadmorskich wędrówek (uwielbiam zbierać takie pamiątki).


Po rozplataniu sieci (uch ... niewdzięczna praca :P) wzięłam się za dekorowanie :) Część zbiorów moich muszelek ma wywiercone otwory, co znacznie ułatwia ich zamocowanie na sieci. Ja przyczepiłam je cienkim drucikiem, ale można użyć sznurka lub wplatać ozdoby.


Zawiesiłam siatkę, dodałam koło sterowne (trochę rozdylowane, bo u dołu brakuje części :P) i mały lampionik... Nieduża zmiana, a jak cieszy :D


Kolorystyka mi nie za bardzo odpowiada, ale cóż :P Cieszmy się z tego co mamy ;)


Chcecie u siebie stworzyć morski klimat? Zajrzyjcie w poniższe linki, a zobaczycie ciekawe dekoracje. Może Wy wymyślicie swoje ;)
Tutaj nieco o wystroju wnętrz w stylu Hampton:
Posiadaczy balkonów / tarasów zapraszam tutaj:
Do dekoracji mogą przydać się ciekawe naklejki, o których przeczytacie tu: http://mylittlewhitehome.blogspot.com/2013/06/wakacyjne-plany.html.

Dla wielbicielek mody tez coś się znajdzie ;) - bransoletka z węzłem marynarskim DIY.


Zainspirowana mam nadzieję, że ten weekend spędzę nad ciepłym morzem ;)

Pozdrawiam serdecznie!
Violetta

P.S. Kto zgadnie skąd (tj. z jakiego sklepu) jest to naczynie, w którym umieściłam świeczkę?

10 komentarzy:

  1. fajny pomysł! kochana a nie myślałaś o przemalowaniu kufra? ja już oczyma wyobraźni widzę go w bieli :D
    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy mówią "Tylko nie ruszaj kufra!" :P Wg mnie w bieli byłby bardziej "lekki" i oczywiście pasował, bo szafka obok biała (pomalowana bo świeciła brzydotą :P).

      Sama już nie wiem czy malować .................. (??) Jesteś pierwszą osobą, która tak samo widziałaby ten przedmiot :)

      Pozdrówka!

      Usuń
  2. Cześć Viola:)
    Świetny pomysł z tą siecią, w lecie uwielbiam klimaty prosto z nad morza:) Dla mnie kufer czy taki czy w bieli i tak jest śliczny, mi by się taki przydał;)
    Ps. odpowiedź do Twojego pytania:):) pierwsza moja myśl : Ikea:) nie wiem dlaczego ale tak pomyślałam więc i odpowiadam:) Na dobrą sprawę wszędzie go można kupić:)
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na jakąś inspiracje kulinarną:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak .. IKEA ;)

      Niom niedawno miały być kulinaria, ale nie starczyło mi czasu (ugotować i sfotografować coś to chyba dla mnie za dużo .. może jakoś się za to zabiorę ;) )

      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Hu, hu, hu wystrój psze pani podoba mi się strasznie:) A skrzynia? O, matko- dzieło. Pozdrowienia i już sie u ciebie dokuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och skrzynia to była szlifowana moimi własnymi (jeszcze wtedy dziecięcymi) rączkami :P do tego bez użycia jakiegokolwiek sprzętu - ręcznie ... hehe to była misja. Dlatego tym bardziej jestem dumna z tego, że się innym podoba :)

      Zapraszam serdecznie ;)

      Usuń
  4. dziękuję za odwiedziny i zapraszam w wolnej chwili ;) też miałam pisać że wazonik to IKEA ale widzę że zagadka już została rozwiązana. Kufer pięknie koresponduje z drzwiami, albo pomalowała i jego i drzwi na biało a ściany na ciepły odcień szarości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to dobry pomysł ... ale może przy kolejnym remoncie :P

      Usuń
  5. Świetne letnie inspiracje, u mnie muszelki stoją w wazonie nawet zimą i przypominają letnie chwile :) A skrzynia biała byłaby niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała byłaby ciekawa, ale taka też ma swój urok .. heh chyba połowę pomaluję na biało, a reszta pozostanie taka jaka jest :P to byłby kompromis :D hehe

      Usuń