środa, 26 czerwca 2013

Tylko tyle ..

Może zastanawialiście się po co ta zakładka na moim blogu pt. "Wspieram" ..

Ma służyć pomocy .. pomocy, której inni potrzebują, a my robiąc bardzo niewiele czasem możemy komuś dać wsparcie.

Nawet nie zdajemy sobie sprawy z jakimi problemami borykają się niektórzy ludzie. Nie chcę Wam otwierać na nic oczu .. po prostu .. chcecie, to pomożecie :)

Jeśli jesteście nadal zainteresowani, to czytajcie.

Jedna z blogerek, której posty przeglądam ostatnio opublikowała wpis, który mnie poruszył: http://bellaiblizniaki.blogspot.com/2013/06/wiesci-ze-swiata-ktory-runa.html

Dziś przeczytałam, że potrzebuje pomocy poprzez podpisanie się pod petycją: http://bellaiblizniaki.blogspot.com/2013/06/walczymy-z-potworem.html

Jeśli chcecie ją wesprzeć kliknijcie tu:

PETYCJA

i wprowadźcie swoje dane (podstawowe dane, które na wielu popularnych stronach internetowych udostępniacie bez obaw), typu imię, nazwisko, itp.

Myślę, że to niewiele, a zawsze może komuś pomóc ;)
Dziękuję za zrozumienie i wsparcie.

Pozdrawiam!

Violetta

4 komentarze:

  1. Witaj-fantastyczny ten Twój blog-zostaję i rozgoszczę się.Ciebie zapraszam do Dobrych Czasów.Pozdrawiam serdecznie Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i oczywiście zapraszam :D

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Violu... chylę czoła. Jestem absolutnie zaszokowana i nawet nie wiem jak wyrazić swoją wdzięczność. Wiesz, to po prostu coś niesamowitego, że można spotkać się z taką dobrocią płynącą od zupełnie obcej osoby. Ja po prostu..... DZIĘKUJĘ... to wszystko, co mogę napisać. DZIĘKUJĘ:)
    Boże, wzruszyłam się jak cholera!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogę czasem komuś pomóc .. nie uważam siebie za dobroczyńcę .. są ludzie robiący dla innych wiele więcej .. ja robię choć tyle :)

      Pozdrawiam i życzę wytrwałości ;)

      Usuń