poniedziałek, 24 czerwca 2013

Tekstowa ozdoba

Każdy z nas ma swój ulubiony cytat lub jakiś tekst, który mu przypadł do gustu. Urządzając nasze wnętrze warto go wykorzystać. Taki czasem zabawny napis może być naszym "motywatorem" lub czymś, co określa po prostu nasz charakter.


Jestem pod wrażeniem efektu jaki uzyskujemy dzięki zwykłej grafice. Niektóre fotografie w sieci pokazują idealnie jak można zmienić otoczenie wprowadzając taki element graficzny.


Źródło: pinterst.com

Postanowiłam wprowadzić do siebie taki mały „napisik – motywatorek”. Użyłam kawałka papieru pakunkowego, czarnego flamastra i kilku ozdób. Dodatkowo „postarzyłam” trochę papier zagniatając go w kilku miejscach. Na ścianie umieściłam napis prostym, ale nietypowym sposobem:
 

Jak dla mnie bomba! :D 


Jeśli takie grafiki przypadły wam do gustu, to zajrzycie tutaj https://www.facebook.com/Pracownia.CafeDesign?ref=stream

i zainspirujcie się ;)



Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. ja wczoraj kupiłam masę ramek w IKEA i też myślę o grafikach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obecnie wyszukuję to co mogę odnawiać i robić coś niewielkim kosztem (ech .. finanse zawsze blokują moje wizje :P)

      A w IKEI jest niezły wybór ramek (niedrogo !! xD)

      Usuń