poniedziałek, 17 czerwca 2013

Pierwsze kroki z techniką decoupage

Witam po przerwie spowodowanej remoncikiem (o którym opowiem niebawem) :D

Tymczasem pokaże Wam moje "wytwory", które były próbą techniki decupage.
Liczę na wyrozumiałość, gdyż to moje pierwsze prace wykonane tą metodą.

Zainspirowana komódką jaką zobaczyłam u mojej znajomej http://ogorsia.blogspot.com/2012/10/troche-mojej-pracowni.html , postanowiłam spróbować stworzyć coś podobnego:


A oto ona w wraz z innymi moimi dzisiejszymi pracami:


To jest stara miedziana doniczka, która już była "bezużyteczna" dla innych:


Tak samo z tym wieczkiem od pudełka po butach (na poprzedniej fotografii), które mam zamiar jeszcze dopracować.

Kolor .. dlaczego miętowy .. bo modny ... nieee .. po prostu mi się podoba :) (hmm .. a może pistacjowy??)

Miętowe i orzeźwiające pozdrowienia!

6 komentarzy:

  1. Zajebiste ;) muszę to zobaczyć na żywo;) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wygląda połączenie mięty i różu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że inni też to dostrzegają ;)

      Pozdrowienia !

      Usuń
  3. pierwsze kroki? a wygląda jakbyś robiła to po raz setny!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak sądzisz .. hmm .. może po prostu mi to "przypasiło" :P

    Próbowałam np. robić biżuterię, ale to chyba nie dla mnie zajęcie hehe

    OdpowiedzUsuń