poniedziałek, 25 marca 2013

Zaczynamy!

Dziś nadszedł ten dzień ... początek.

Ten wpis długo czekał na publikację, jednak uświadomiłam sobie, że nie ma sensu zwlekać. Postanowiłam zacząć tworzyć swój "kreatywny zakątek". Tutaj postaram się (liczę na to, że razem z Wami) pokazać jak można łatwo kreować swoje otoczenie, a także jak celebrować każdą okazję. Będzie tu jeszcze kilka innych rzeczy ... ale o tym nie dziś :)
Mam nadzieję, że będzie to dla Was coś ciekawego i inspirującego ;)

Pozdrawiam wiosennie w ten "niewiosenny" dzień !

5 komentarzy:

  1. Witaj w blogowym świecie :)
    Życzę powodzenia w blogowaniu :)
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi gościć u siebie :)
      Wpadaj czasem ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Witaj ! I powodzenia ! :)

    p.s nie wiem czy widziałaś , że masz włączona weryfiakcję obrazkową komentarzy. mi to nie przeszkadza :) ale z tego co wiem, niektórych czasem zniechęca do zostawiania komentarzy :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Życze udanego blogowania, mi wlasnie stuknęlo 3 lata i bardoz sobie chwale.Pozdrawiam
    PS.wskazane usunięcie weryfikacji obrazkowej(w ustawieniach)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za podpowiedzi ;)

    Niestety mój start się przedłuża, ale niedługo wszystko będzie jak trzeba :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń